Toekenning trouwe dienst medaille
Toekenning trouwe dienst medaille
Hoe gaat toekenning in z’n werking? Gaat dat automatisch via peoplesoft of is het handig om ergens aan de bel te trekken als het zo ver is?
Re: Toekenning trouwe dienst medaille
Zou via PS moeten gaan maar je bent niet de eerste die vergeten zou worden. Zelf een vinger aan de pols houden en de baas een keertje voor die tijd porren.
De splinter in een anders oog zien maar niet de balk in eigen oog.
Vooral die tijd die niet in PS staat, wordt vergeten.
Mijn zilveren medaille die eigenlijk 1998 volgens de nieuwe richtlijn uitgereikt zou moeten zijn, ligt bij mijn oude onderdeel, gedateerd 2005.
Door Corona is uitreiking niet mogelijk maar wat in het vat zit.....
Ik heb zelf na moeten vragen bij Bureau Onderscheidingen. Automatisch gaat niks wat voor PS gaande was....
Mijn zilveren medaille die eigenlijk 1998 volgens de nieuwe richtlijn uitgereikt zou moeten zijn, ligt bij mijn oude onderdeel, gedateerd 2005.
Door Corona is uitreiking niet mogelijk maar wat in het vat zit.....
Ik heb zelf na moeten vragen bij Bureau Onderscheidingen. Automatisch gaat niks wat voor PS gaande was....
Op 9 dec jl mijn zilveren medaille gekregen waarmee ik natuurlijk ontzettend blij mee ben.
Echter zeer onduidelijk is de berekening.
Opkomst 1974
Bronzen medaille 1990
Lange tijd beroeps en daarna reservist
Zilveren medaille 2005
Uitreiking 2022
Dit heeft waarschijnlijk te doen met de uitspraak van het Haagse gerechtshof in 2019 mbt berekning diensttijd OO reservisten.
Ik vind echter geen datum tot wanneer terug berekent wordt
Echter zeer onduidelijk is de berekening.
Opkomst 1974
Bronzen medaille 1990
Lange tijd beroeps en daarna reservist
Zilveren medaille 2005
Uitreiking 2022
Dit heeft waarschijnlijk te doen met de uitspraak van het Haagse gerechtshof in 2019 mbt berekning diensttijd OO reservisten.
Ik vind echter geen datum tot wanneer terug berekent wordt
Vooral aan de bel trekken.....voor die tijd.
De splinter in een anders oog zien maar niet de balk in eigen oog.