Nederlandse defensie attaché benoemd tot Commandeur de l’Ordre Mérite du Grand-Duche de Luxembourg

officier

Nederlandse defensie attaché benoemd tot Commandeur de l’Ordre Mérite du Grand-Duche de Luxembourg

Berichtdoor officier » 07 Mei 2019, 18:04

De Nederlandse defensie attaché voor Luxemburg, luitenant-kolonel Ruud Niens is door de Groothertog van Luxemburg benoemd tot Commandeur de l’Ordre Mérite du Grand-Duche de Luxembourg (Commandeur in de Orde van Verdienste) voor zijn inspanningen in de samenwerking tussen beide landen. Hij kreeg de versierselen omgehangen door de Luxemburgse CDS, brigadegeneraal Alain Duschène.

Bron: Facebook
Bijlagen
1EF7417E-ECA6-4EAF-9320-9261B94DE04B.jpeg
"Weapons are an important factor in war, but not the decisive one; it is man and not materials that counts"

Iron Mike

Re: Nederlandse defensie attaché benoemd tot Commandeur de l’Ordre Mérite du Grand-Duche de Luxembourg

Berichtdoor Iron Mike » 07 Mei 2019, 21:11

Hoe kun je toch Defensieattaché worden zonder (schijnbaar) operationele (geen Luchtmachtmedaille) dan wel uitzendervaring? Wel veel gesport zie ik...
"If you've done it, it ain't bragging"

Roel
Moderator

Re: Nederlandse defensie attaché benoemd tot Commandeur de l’Ordre Mérite du Grand-Duche de Luxembourg

Berichtdoor Roel » 08 Mei 2019, 07:21

Hij heeft ook al in Israël gezeten zo te zien!
Heeft u informatie over items uit mijn collectie? Neem dan contact met mij op..
Lid van SRO en OMSA

skygulik

Berichtdoor skygulik » 08 Mei 2019, 18:22

en het oude blauwe naambordje op het uniform, deze is reeds 3 jaar vervangen voor een zwarte.
De omnibus dubitandum

Iron Mike

Berichtdoor Iron Mike » 09 Mei 2019, 14:41

Roel schreef:Hij heeft ook al in Israël gezeten zo te zien!

Een “carrière-attaché” dus ;-)
"If you've done it, it ain't bragging"

ErikMuller

Berichtdoor ErikMuller » 16 Jun 2019, 16:57

Kan zijn Vijfkampkruis niet terugvinden in de Eregalerij op sportonderscheidingen.nl. Dit is al de zoveelste die ik daar niet kan vinden, begin nu toch te twijfelen of die lijst compleet is.

Terug naar “Europees continent”