de Koude Oorlog Medaille voor veteranen

BNMO, etc.
tuppie65

Re: de Koude Oorlog Medaille voor veteranen

Berichtdoor tuppie65 » 18 Jun 2011, 20:10

sgt2011,

zit jij alleen maar op dit forum om commentaar te leveren op de inbreng van forum leden of ga je ook nog iets zinnigs bijdragen aan het forum waar anderen ook nog wat aan hebben of kunnen leren. Ik zie / lees nml ook in andere topics dat je je alleen maar bezig houdt met commentaar te leveren die weinig of geen inbreng hebben op het desbetreffende onderwerp.

Ik respecteer dat jij je medailles niet wenst te dragen (ook al heb ik daar een mening over) ik hoop dat jij kunt respecteren dat anderen hun medailles wel, met trots, willen dragen.

Ik hoopte dit niet te hoeven schrijven maar je begint langzaam op een oude langspeelplaat te lijken welke constand hetzelfde deuntje afspeeld waardoor je dreigt in een visuele circel terecht te komen welke afbreuk doet aan deze site en ik wil jou behoeden van datgene waar jij anderen van beticht.

Hopelijk kunnen we dan nu eindelijk verder gaan met het oorspronkelijke onderwerp !!!

Wilco Ver.

Berichtdoor Wilco Ver. » 20 Jun 2011, 16:40

Ik draag, hoewel geen militair, mijn lintje iedere dag met trots op mijn uniform. Ja ik heb geüniformeerd werk en mag hem dragen.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hun toegekende medailles niet willen dragen, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat men met trots de onderscheidingen wil dragen die men heeft mogen ontvangen. Ieder het zijne denk ik.

Maar on topic. volgens mij is het genoemde artikel in de 'reglementen' van de medaille, een wens van de organisatie die deze onderscheiding heeft ingesteld en uitgeeft. Namelijk dat zij graag zien dat de onderscheiding erkent wordt en hij op het uniform of bij de overige medailles gedragen mag worden. Dat voor mekaar krijgen is één van de uitgangspunten van de organisatie. Althans zo lees ik het.

sgt2011

Berichtdoor sgt2011 » 11 Jul 2011, 13:38

tuppie65 schreef:sgt2011,

zit jij alleen maar op dit forum om commentaar te leveren op de inbreng van forum leden of ga je ook nog iets zinnigs bijdragen aan het forum waar anderen ook nog wat aan hebben of kunnen leren. Ik zie / lees nml ook in andere topics dat je je alleen maar bezig houdt met commentaar te leveren die weinig of geen inbreng hebben op het desbetreffende onderwerp.

Ik respecteer dat jij je medailles niet wenst te dragen (ook al heb ik daar een mening over) ik hoop dat jij kunt respecteren dat anderen hun medailles wel, met trots, willen dragen.

Ik hoopte dit niet te hoeven schrijven maar je begint langzaam op een oude langspeelplaat te lijken welke constand hetzelfde deuntje afspeeld waardoor je dreigt in een visuele circel terecht te komen welke afbreuk doet aan deze site en ik wil jou behoeden van datgene waar jij anderen van beticht.

Hopelijk kunnen we dan nu eindelijk verder gaan met het oorspronkelijke onderwerp !!!

Dank voor je 'zinnige' bijdrage waar ik helaas geen lering uit heb kunnen trekken,iets dat ik in een hoop andere topic's wel heb kunnen opdoen zonder daar op te reageren. :roll:

Joe

Berichtdoor Joe » 23 Jul 2011, 18:21

@ sgt2011:
Je nickname doet vermoeden dat je een ex-onderofficier bent. De lessen ethiek heb je dan duidelijk gemist!
Kortom: Ik ben er klaar mee. Jammer voor dit forum.

@ overige (wel serieuze) collega-verzamelaars en professionals: hartelijk dank voor jullie zinvolle informatie en bijdragen.

Groet,
Joe

Terug naar “Niet erkende onderscheidingen”