Bronzen Kruis met volledige documentatie

samster

Bronzen Kruis met volledige documentatie

Berichtdoor samster » 31 Jan 2011, 09:27

Is er iemand, die geinteresseerd is om een B.K. te zamen met volledige documentatie, te kopen?

Roel
Moderator

Re: Bronzen Kruis met volledige documentatie

Berichtdoor Roel » 31 Jan 2011, 10:15

Je hebt een pm
Heeft u informatie over items uit mijn collectie? Neem dan contact met mij op..
beheerder http://www.onderscheidingenforum.nl
Lid van SRO en OMSA

Ralph Kolen

Berichtdoor Ralph Kolen » 31 Jan 2011, 12:26

Lang leve school..... ben dus te laat :cry: (Of Roel moet zo vriendelijke zijn om het te laten schieten ten behoeve van mij :lol: :wink: )

samster

Berichtdoor samster » 06 Feb 2011, 10:13

Vrienden:-
Bedankt voor de belangstelling in mijn Bronzen Kruis. Het geheel bestaat uit: Toekennings-Certifikaat, Medaille, Borstspeld (Oranje-Blauw) met 2 metalen sterren.
Het belangrijkste voor jullie is natuurlijk de prijs die ik daarvoor betaald wil zien. Die staat of 450 Euro's. Jullie zullen dat mogelijk teveel vinden, maar dit bedrag is iets hoger dan wat ik alreeds van elders ontvangen heb: Ik bedoel een aanbod natuurlijk.
Jullie moeten begrijpen dat het een medisch raadsel is dat ik mijn verwonding heb overleefd. Een kogel uit een Thompson sub machinegun - 'De Plopper' (Maleise naam van T.N.I soldaat) choot mij op ongeveer 10-12 meter van mij vandaan - ging dwars door mijn buik en vloog er van achteren weer uit, na mijn ingewanden op 13 plaatsen te hebben doorboord. Een tweede kogel schramde mijn rechter knie, maar tock ook nog aardig pijnlijk! Dit betekent dat ik in de twede Politionele Actie bijna de hoogste prijs heb betaald.
Dan is het natuurlijk zo dat BK's; B.L's en MWO'S steeds schaarser worden zoals de tijd vergaat, en dus een steeds stijgende prijs. Bovendien is het zeer onwaarschijnlijk dat Nederland in de volgende 50-70 jaar in een oorlog verwikkeld zal raken, en dus geen nieuwe lintjes!
Als je alsnog belangstelt, bel mij dan ondernummer 0027 21 671-4934 en liefst na 6 uur s'avonds: Dit om overhandiging te bespreken. Je kunt mij ook e-mailen of via dit forum antwoorden.

Bram Reijnders

Roel
Moderator

Berichtdoor Roel » 30 Mar 2011, 10:01

Heeft iemand deze set aangekocht?
Heeft u informatie over items uit mijn collectie? Neem dan contact met mij op..
beheerder http://www.onderscheidingenforum.nl
Lid van SRO en OMSA

Ralph Kolen

Berichtdoor Ralph Kolen » 30 Mar 2011, 12:05

Ja, maar de vraag is wie. Heb de betreffende ontvanger diezelfde dag, zondag 6 februari, om 18:04 gebeld (in mijn gedachte dus op tijd maar zeker niet te vroeg) maar toen was de set al verkocht......

Ben zelf ook heel benieuwd wie hem nu heeft.

Terug naar “Te koop”