TE KOOP grootkruis Legioen van Eer Frankrijk

PAOLOMASSA

TE KOOP grootkruis Legioen van Eer Frankrijk

Berichtdoor PAOLOMASSA » 12 Nov 2009, 21:15

Hierbij bied ik mijn grootkruis van het Legioen van Eer uit Frankrijk aan. Het grootkruis is compleet met kruis, borstster en versiersel. De dozen horen er natuurlijk ook bij. Het object is in absolute mint conditie. Geen rare krassen of blussen uit het emaillen en het lint is niet of nauwelijks verkleurd. De borstster en kruis zijn van zilver en bladgoud.

Ik wil mijn verzameling toewijden aan alleen Nederlandse onderscheidingdingen. De Orde van de Nederlandse Leeuw heb ik compleet alleen wil ik nog van de Orde van Oranje-Nassau het grootkruis in burger hebben. Als deze compleet is in doos wil ik eventueel ruilen.

Op serieuze biedingen wordt gereageerd. Verder kan ik op verzoek meerdere close-up foto’s versturen. Keuringen door edelsmid of professionals worden toegestaan in overleg.

http://link.marktplaats.nl/296119081

maartenes

Re: TE KOOP grootkruis Legioen van Eer Frankrijk

Berichtdoor maartenes » 14 Okt 2012, 16:43

ben geinteresseerd.
noem een prijs graag.
ben ook nog geinteresseerd in ridder nederlandse leeuw

dank

maartenes

PAOLOMASSA

Re: TE KOOP grootkruis Legioen van Eer Frankrijk

Berichtdoor PAOLOMASSA » 16 Okt 2012, 08:49

Beste Maartenes,

Helaas moet ik jou teleurstellen! Het grootkruis is reeds verkocht. Ik heb deze van de hand gedaan voor een bedrag van € 1750,00 ( krediet crisis :-).
Mijn kruizen uit NL doe ik niet weg en ik ben zelf nog op zoek naar een grootkruis Orde van Oranje-Nassau in burger in absolute mint conditie. Succes.

Mvg, Paolo

Terug naar “Te koop”