Britse Medailles en Pewter

Schlemm

Britse Medailles en Pewter

Berichtdoor Schlemm » 22 Jul 2007, 17:26

Hallo,
Ik weet niet of dit ook toegestaan is (naast Nederlandse medailles), anders mag het verwijderd worden.Maar zo ja, kan iemand me de waarde van deze spullen vermelden, heb 't vandaag op de rommelmarkt gekocht voor 3 euro.

Er staat op de beker: Outstanding performance, Royal Guard, 1995, en het divisieembleem. De Britse medaille heeft ook een kosovo balkje, alsmede de miniatuur.

Afbeelding
Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-22

Bvd.

Edgar

Roel
Moderator

Berichtdoor Roel » 22 Jul 2007, 17:41

Dag Edgar,

Ik heb een gedeelte voor buitenlandse onderscheidingen aangemaakt. Daarheen heb ik dit onderwerp verplaatst.

Over de beker kan ik je helaas niets zeggen. De medailles zijn de Nato medaille voor Kosovo en de Britse Queen Elizabeth Golden Jubilee Medal 2002. De eerste koop je in de UK voor 15 pond en de tweede voor 30 pond.

Wat me echter opvalt is de volgorde. Een Britse militair zou de Britse onderscheiding eerst dragen!
Heeft u informatie over items uit mijn collectie? Neem dan contact met mij op..
beheerder http://www.onderscheidingenforum.nl
Lid van SRO en OMSA

Schlemm

Berichtdoor Schlemm » 22 Jul 2007, 17:48

Bedankt voor het delen van je expertise (erg mooi forum overigens!), hier heb ik wat aan. :D Zijn de miniatuurtjes ook nog wat waard? In ieder geval, het wordt verkocht, dus mochten mensen interesse hebben, stuur gerust een pb'tje.
Alvast bedankt wederom voor de hulp.

Roel
Moderator

Berichtdoor Roel » 22 Jul 2007, 18:11

Over de Miniaturen durf ik je weinig te zeggen! Ik denk dat je het meeste kans maakt om ze via ebay.co.uk te verkopen!
Heeft u informatie over items uit mijn collectie? Neem dan contact met mij op..
beheerder http://www.onderscheidingenforum.nl
Lid van SRO en OMSA

Schlemm

Berichtdoor Schlemm » 22 Jul 2007, 18:15

Roel Rijks schreef:Over de Miniaturen durf ik je weinig te zeggen! Ik denk dat je het meeste kans maakt om ze via ebay.co.uk te verkopen!

Ok, bedankt. Ik zet ze nu even op marktplaats, en dan kijk ik eerst even of daar interesse is, zet ik ze van de week wel op ebay.co.uk. :) Bedankt voor je hulp. Zoek overigens ook ww2 medailes, dus mocht iemand hier willen ruilen, stuur me gerust een pb.

Terug naar “Groot-Brittannië”