Extra insigne

Voor algemene vragen over zaken als draagwijzen, besluiten, voorschriften etc.
officier

Extra insigne

Berichtdoor officier » 19 Feb 2014, 07:14

(Waarschijnlijk) een vraag voor de militairen hier op het forum:
Kan iemand mij aangeven hoe je een extra exemplaar van het gevechtsinsigne kan aanvragen? Ik heb gekeken op de site van het KPU, echter daar staat het insigne niet op. Mijn AF weet het ook niet. Ik heb sinds enige tijd de beschikking over een tweede DT-jasje en het zou wel erg handig zijn als ik het insigne niet van het ene jasje op het andere hoef te doen op het moment dat ik van jasje wissel. Natuurlijk kan je het insigne op bijv. Marktplaats kopen, maar er zal toch een officiële weg zijn.
"Weapons are an important factor in war, but not the decisive one; it is man and not materials that counts"

Spraakverwarring

Re: Extra insigne

Berichtdoor Spraakverwarring » 19 Feb 2014, 07:22

Misschien even bellen met de klantenservice van KPU-bedrijf? Die kunnen je ongetwijfeld vertellen wat de procedure is. Alternatief is om even het formulier op te zoeken waarmee voordrachten worden gedaan. Degene aan wie dat formulier gestuurd moet worden weet ongetwijfeld ook waar je ze moet bestellen.
NUNTIUS TRANSMITTENDUS - Regiment Verbindingstroepen

Iron Mike

Re: Extra insigne

Berichtdoor Iron Mike » 19 Feb 2014, 11:27

officier schreef:Ik heb sinds enige tijd de beschikking over een tweede DT-jasje en het zou wel erg handig zijn als ik het insigne niet van het ene jasje op het andere hoef te doen op het moment dat ik van jasje wissel..

Salonoff... :mrgreen:
"If you've done it, it ain't bragging"

Terug naar “Algemene vragen”