4 daagse, alzijdige vaardigheid, TMPT kruis

Over het verzamelen van Onderscheidingen en aanverwante zaken zoals oorkondes. Ook voor tips, waarschuwingen etc.
Janssen

4 daagse, alzijdige vaardigheid, TMPT kruis

Berichtdoor Janssen » 08 Mar 2014, 23:39

Hallo,

Ik weet niet of dit de goede plaats is maar is hier een verzamelaar die een opgemaakte set heeft
waar alleen het 4 daagse kruis, medaille voor alzijdige vaardigheid en het TMPT kruis heeft ? Ik ben
heel benieuwd hoe deze set eruit ziet.

Bij voorbaat dank :)
... In al deze hoedanigheden vervulde hij zijn taak op een zorgzame en accurate wijze, zonder op de voorgrond te willen treden; bescheiden en onopvallend, maar goed. Dat is de ware dienstbaarheid, die niet zichzelf zoekt.

Benny Vinke

Re: 4 daagse, alzijdige vaardigheid, TMPT kruis

Berichtdoor Benny Vinke » 09 Mar 2014, 10:07

Ik heb wel een afbeelding. Of bedoelde je een set bestaande alleen uit deze 3 medailles?
Bijlagen
734029_107417449446140_1217337816_n.jpg

Janssen

Berichtdoor Janssen » 09 Mar 2014, 10:28

Ik bedoelde een set bestaande uit alleen de hierboven genoemde onderscheidingen. Toch een mooie set ! Maakt de set deel uit van
je verzameling of heb jij deze allemaal zelf verdiend ?
... In al deze hoedanigheden vervulde hij zijn taak op een zorgzame en accurate wijze, zonder op de voorgrond te willen treden; bescheiden en onopvallend, maar goed. Dat is de ware dienstbaarheid, die niet zichzelf zoekt.

officier

Berichtdoor officier » 09 Mar 2014, 15:56

Janssen schreef:Hallo,

Ik weet niet of dit de goede plaats is maar is hier een verzamelaar die een opgemaakte set heeft
waar alleen het 4 daagse kruis, medaille voor alzijdige vaardigheid en het TMPT kruis heeft ?

Je bedoelt de Vaardigheidsmedaille van de Nederlandse Sportfederaties neem ik aan? Voor alzijdige vaardigheid is het randschrift op de voorzijde van de onderscheiding.
"Weapons are an important factor in war, but not the decisive one; it is man and not materials that counts"

Janssen

Berichtdoor Janssen » 09 Mar 2014, 16:50

Ik bedoeld inderdaad de Vaardigheidsmedaille van de Nederlandse Sportfederaties. Ik noem uit gemak de laatstgenoemde onderscheiding medaille voor alzijdige
vaardigheid, maar had de onderscheiding toch bij zijn officiële naam moeten noemen.

Benny Vinke

Berichtdoor Benny Vinke » 10 Mar 2014, 16:27

[quote="Janssen"]Ik bedoelde een set bestaande uit alleen de hierboven genoemde onderscheidingen. Toch een mooie set ! Maakt de set deel uit van
je verzameling of heb jij deze allemaal zelf verdiend ?[/quote]

Nee, maar ik bewaar altijd de afbeeldingen als ik een mooie set op internet zie.

Terug naar “Verzamelen”