Onderscheidingen en sjerp Kroonprins Willem-Alexander

Hier kunnen leden voorwerpen verkopen, ruilen of een oproep plaatsen voor voorwerpen die zij zoeken.
thanco

Onderscheidingen en sjerp Kroonprins Willem-Alexander

Berichtdoor thanco » 15 Dec 2010, 19:06

Beste Leden,
Op 1 maart 2010 heb ik een zoekbericht geplaatst voor de kleding van kroonprins Willem-Alexander als Reserve Commander van de Koninklijke Marine met de daarbij behorende nestels, erekoorden, medailles, grootkruis en sjerp, pet kortom het gehele pak. Inmiddels ben ik in het bezit van het pak met de daarbij behorende nestels, erekoorden en pet. Joe hiervoor mijn dank. Wat ontbreekt zijn de medailles en de sjerp en het grootkruis waarvan ik een hele duidelijke foto heb. Speciaal ben ik op zoek naar de medailles en het grootkruis. Ik heb een hele duidelijke foto van wat ik zoek omdat deze overeenkomt met de echte onderscheiding. Bij mijn laatste bezoek aan deze site was het mogelijk om een foto bij te voegen maar deze lijkt nu te ontbreken.
Leden help mij alsjeblieft en op verzoek zal ik een foto van zowel sjerp, medailles en grootkruis toesturen, Je kunt me bereiken op: thanco@home.nl.
Bedankt!

Joop Breuer
06-22 444 667

Joe

Re: Onderscheidingen en sjerp Kroonprins Willem-Alexander

Berichtdoor Joe » 16 Dec 2010, 15:15

Dag Joop,

Super dat het zo gelopen is. Heb je al een mail gestuurd.
En laat maar komen die foto. Dat willen we wel zien hier.

Groet,
Joe

thanco schreef:Beste Leden,
Op 1 maart 2010 heb ik een zoekbericht geplaatst voor de kleding van kroonprins Willem-Alexander als Reserve Commander van de Koninklijke Marine met de daarbij behorende nestels, erekoorden, medailles, grootkruis en sjerp, pet kortom het gehele pak. Inmiddels ben ik in het bezit van het pak met de daarbij behorende nestels, erekoorden en pet. Joe hiervoor mijn dank. Wat ontbreekt zijn de medailles en de sjerp en het grootkruis waarvan ik een hele duidelijke foto heb. Speciaal ben ik op zoek naar de medailles en het grootkruis. Ik heb een hele duidelijke foto van wat ik zoek omdat deze overeenkomt met de echte onderscheiding. Bij mijn laatste bezoek aan deze site was het mogelijk om een foto bij te voegen maar deze lijkt nu te ontbreken.
Leden help mij alsjeblieft en op verzoek zal ik een foto van zowel sjerp, medailles en grootkruis toesturen, Je kunt me bereiken op: thanco@home.nl.
Bedankt!

Joop Breuer
06-22 444 667

G.A. Kruys

Re: Onderscheidingen en sjerp Kroonprins Willem-Alexander

Berichtdoor G.A. Kruys » 18 Dec 2010, 16:46

thanco schreef:Beste Leden,
Willem-Alexander als Reserve Commander van de Koninklijke Marine Joop Breuer

Ik zou niet spreken over Commander, maar over commandeur. Commander is engels, en niet de vertaling van commandeur maar een heel aantal rangen lager! :D

Terug naar “Te koop, gezocht, te ruil”