Topic over vervalsingen / naslagen

Heb je Opmerkingen of suggesties voor de beheerders van dit forum dan kun je deze hier plaatsen.
securitas

Topic over vervalsingen / naslagen

Berichtdoor securitas » 16 Jun 2007, 13:02

Zou het niet mogelijk zijn om een topic aan te maken waarin men vragen / waarschuwingen mbt naslagen en vervalsingen kan plaatsen. Op deze wijze kunnen we samen voorkomen dat jonge verzamelaars miskopen doen of er in ieder geval voor gewaarschuwd worden.

Roel
Moderator

Berichtdoor Roel » 16 Jun 2007, 13:13

Zeer goed idee. Ik heb een nieuwe sectie aangemaakt Verzamelen

Daar kan van alles geplaatst worden wat met het verzamelen te maken heeft. Tips, vervalsingen etc etc.

Heb je zelf informatie over vervalsingen? Zo ja, dan nodig ik je uit om een topic te openen over dit interessante onderwerp!
Heeft u informatie over items uit mijn collectie? Neem dan contact met mij op..
beheerder http://www.onderscheidingenforum.nl
Lid van SRO en OMSA

marineman

Berichtdoor marineman » 17 Jun 2007, 16:56

Geachte Forumleden,

met alle respect maar is dat nu wel verstandig. Ik ben in mijn eigen forum aangaande emblemen en dergelijke wel eens zo een discussie gestart maar voor dat je het weet liggen wij met zijn allen te rollebollen(zeg maar keiharde ruzie) over wat nu een regelrechte naslag is, wat een andere aanmaak, een mislag en een reunie aanmaak. En ga zo maar door...

mvg

Fred

W.Vermeer

Berichtdoor W.Vermeer » 17 Jun 2007, 19:59

Ach rollebollen doe je slechts indien je niet accepteerd wat anderen stellen.
Als met argumenten kan worden ingekleed hoe wie of wat, dan is dat niet zo een probleem. En je bapaald toch altijd zelf nog wat je er van vind.

Om je probleem te voorkomen zou je kunnen stellen als regel dat alleen die zakne becommentarieerd ogen worden waar iemand zel fom vraagt. Ik zal ook nooit in zo'n dicsussie zeggen dat iets vals is of niet, maar slechts wat mijn twijfels er bij zijn. De valsheid of onjuistheid is in mijn ogen aan de eigenaar of de potentiele eigenaar om zelf op basis van die adviezen te bepalen.

Terug naar “Opmerkingen en suggesties”