mijn verzameling

In dit onderdeel kunnen leden hun collectie laten zien. Ook manieren om collectie's te beheren of te bewaren kunnen hier besproken worden.
!!!!dennis!!!!

mijn verzameling

Berichtdoor !!!!dennis!!!! » 09 Apr 2016, 16:01

Ik ben geen verzamelaar.. maar deze zijn door mij behaald tijdens mijn actieve dienst (welke sinds kort is afgesloten met eervol ontslag)
De parawing ontbreekt (die moet ik nog van m'n DT af peuteren)
Ze zijn opgemaakt door Roos onderscheidingen.
Het is voor de verzamelaar vast geen indrukwekkende reeks maar ik zal ze vast nog wel eens dragen op een veteranendag o.i.d.
Afbeelding
Afbeelding[/url][/img]

Iron Mike

Re: mijn verzameling

Berichtdoor Iron Mike » 09 Apr 2016, 16:33

Dennis,

De waarde van je onderscheidingen zit hem niet in de hoeveelheid, maar in de herinneringen die je hebt bij ze!
"If you've done it, it ain't bragging"

René

Berichtdoor René » 09 Apr 2016, 17:00

Iron Mike schreef:Dennis,
De waarde van je onderscheidingen zit hem niet in de hoeveelheid, maar in de herinneringen die je hebt bij ze!

+ 1 !!
“Un soldat long et dur combat pour un morceau de ruban de couleur” (Napoleon Bonaparte)

!!!!dennis!!!!

Berichtdoor !!!!dennis!!!! » 09 Apr 2016, 18:03

Zo is het ook! Ik heb er ook wel gepaste trots voor en het gaat me meer om de herinneringen dan de hoeveelheid o.i.d. ik Ken een (oud) collega die een reeks draagt met daartussen een stuk of 3 wandelmedailles die volgens mij niet conform reglement zijn. Dan doet het aantal eerder afbreuk aan de waarde dan dat het indrukwekkend is o.i.d. ..

officier

Berichtdoor officier » 09 Apr 2016, 20:17

Perfect verwoord Mike! +1!!
"Weapons are an important factor in war, but not the decisive one; it is man and not materials that counts"

vemsus

Berichtdoor vemsus » 10 Apr 2016, 11:53

En zo is het :)

Longfiller

Berichtdoor Longfiller » 23 Apr 2016, 07:17

Waarom moet je die wing nog van je DT afpeuteren??? Die wing draag je nergens anders meer en je DT kun je nog steeds aan op dodenherdenking en regiments of defensie dingen. Ik zelf heb weer een DT aangemeten gekregen na veel moeite juist voor allerlei defensie evenementen. Medailles en batons kun je natuurlijk op een blazer dragen maar verder zou ik daar geen speldjes of wings op dragen.

Terug naar “Laat je collectie zien”