Welke medaille draagt deze persoon??

Voor alle onderscheidingen die niet in de bovenstaande categorieën vallen. (Zowel erkende als niet erkende)
skygulik

Welke medaille draagt deze persoon??

Berichtdoor skygulik » 05 Jan 2017, 20:53

Op de telegraaf site staat een artikel over het afscheid van Luitenant-generaal Ted Meines waar bij een foto is geplaatst van een oud militair met diverse medailles waar van er twee mij onbekend zijn.

welke zijn dit ??
van links naar rechts draag deze persoon: zilveren of gouden medaille trouwe dienst Onderofficier, Huwelijksmedaille 2002, de Luchtmacht medaille en het 4 daagse kruis.

daarna staan er drie mijn inziens niet officele medailes waarvan de eerste de "koude oorlogs" medaille.
Bijlagen
1.jpg
De omnibus dubitandum

Herman V

Re: Welke medaille draagt deze persoon??

Berichtdoor Herman V » 05 Jan 2017, 21:34

Rechts naast het Vierdaagsekruis is de NSF medaille in goud met palm voor 10x behalen, hiernaast het Vaardigheidskruis van de KNSA met gesp. De laatste lijkt me een IML (International Marching League) medaille en is net zoals het KNSA kruis niet officieel.

In ieder geval is deze KLU heer geen veteraan, voor zover zijn medailles laten zien tenminste.

Tot zover,
Herman

skygulik

Re: Welke medaille draagt deze persoon??

Berichtdoor skygulik » 06 Jan 2017, 21:52

thanks

ik dacht zelf de koude oorlogs medaille i.p.v. NSF omdat ik deze persoon ook tegen kwam op de site van kovom waarbij hij die medaille kreeg opgespeld
De omnibus dubitandum

Terug naar “Overige Nederlandse onderscheidingen”