Contact met de firma Becht?

Jaap

Contact met de firma Becht?

Berichtdoor Jaap » 20 Jun 2012, 13:50

Als actief dienend militair ontvang ik eens in de zoveel tijd een nieuwe medaille. De laatste jaren heb ik mijn medailles 2x laten opmaken bij de heer F.H. Becht uit Harderwijk. Dit naar volle tevredenheid.
Enkele maanden geleden heb ik na een vooraf telefonisch contact opnieuw mijn medailles opgestuurd naar dhr Becht. Begin april 2012 zouden de medailles opgemaakt zijn en zou ik ze weer terug krijgen.

Helaas heb ik de medailles nog steeds niet ontvangen en het meest vervelende is dat ik dhr Becht niet meer kan bereiken op zijn telefoonnummer om te vragen waar de medailles blijven. De medailles zijn me uiteraard zeer dierbaar en zijn op het moment een gemis op mijn uniform (sollicitatie is aanstaande).

Heeft iemand toevallig een ander telefoonnummer van dhr Becht dan 06-16 85 81 86?
Of heeft iemand een goede tip hoe ik hem anders kan bereiken?

Bij voorbaat dank.

Roel
Moderator

Re: Contact met de firma Becht?

Berichtdoor Roel » 20 Jun 2012, 14:43

Beste Jaap, in het verleden hebben we dit probleem al een maal eerder gehad met betrekking tot Dhr. Becht. Forumlid Walter Pullens heeft toen via via Dhr. Becht kunnen bereiken. Stuur eens een mail naar Walter via walterpullensAThotmail.com

Succes,
Heeft u informatie over items uit mijn collectie? Neem dan contact met mij op..
beheerder http://www.onderscheidingenforum.nl
Lid van SRO en OMSA

Jaap

Re: Contact met de firma Becht?

Berichtdoor Jaap » 20 Jun 2012, 15:05

Roel,

Morgen gaat een collega bij zijn huisadres langs. Mocht dat tot niks leiden dan zal ik aan Walter vragen hoe hij het destijds heeft opgelost.

Bedankt voor je hulp.

Terug naar “Opmaken van onderscheidingen”