Einde firma Van Wielik!

officier

Einde firma Van Wielik!

Berichtdoor officier » 06 Jun 2018, 13:47

Van Voortman Onderscheidingen (Facebook):

De een z'n dood is de ander z'n brood. Voor ons bedrijf een mijlpaal na de oprichting nog maar anderhalf jaar geleden; vanaf heden is de Firma van Wielik in Den Haag, door onze groeiende positie op de markt, permanent gesloten.

De klant zal per mail en telefonisch worden doorverwezen naar Voortman Onderscheidingen. Daarnaast is er al enige tijd een inleverpunt in Den Haag om de service onverminderd te blijven verlenen.
Kijk voor meer details op onze website;
http://www.voortmanonderscheidingen.nl

Na onze start hebben inmiddels bijna 2000 mensen kunnen ervaren hoe we werken. Wij zullen met ons inmiddels 7-koppige team onverminderd de zorg blijven dragen voor een uitstekend product.

Kwaliteit, Snelheid en Service voor mijn collega's
"Weapons are an important factor in war, but not the decisive one; it is man and not materials that counts"

RD

Re: Einde firma Van Wielik!

Berichtdoor RD » 06 Jun 2018, 14:04

Wat een onsympathieke manier van Voortman om dat zo te melden. Ik heb even met Van Wielik gebeld en werd doorverbonden naar het atelier in Brussel. De dame daar vertelde mij dat Van Wielik in de maand juni is gesloten en mevrouw De Rover normaal gesproken in juli weer opengaat. Het lijkt mij dat Van Wielik daar zelf wel over zal berichten.

Benny Vinke

Berichtdoor Benny Vinke » 06 Jun 2018, 15:12

Ik zie dit niet (meer) op hun facebook pagina staan en ook niet op hun eigen pagina.

officier

Berichtdoor officier » 06 Jun 2018, 19:50

Benny Vinke schreef:Ik zie dit niet (meer) op hun facebook pagina staan en ook niet op hun eigen pagina.
Zie: Facebook Voortman Onderscheidingen
"Weapons are an important factor in war, but not the decisive one; it is man and not materials that counts"

Benny Vinke

Berichtdoor Benny Vinke » 07 Jun 2018, 06:02

Ah ik zie het. Dank je.

Spraakverwarring

Berichtdoor Spraakverwarring » 07 Jun 2018, 16:32

Vandaag even langs gelopen. Ze zijn inderdaad dicht, onderstaand plakkaat hing op de deur. Dit suggereert dat ze na de vakantie wel weer open gaan?
Bijlagen
D37159D7-10D5-4D4B-992B-9692DFBE9C68.jpeg
NUNTIUS TRANSMITTENDUS - Regiment Verbindingstroepen

RD

Berichtdoor RD » 08 Jun 2018, 12:03

Spraakverwarring schreef:Dit suggereert dat ze na de vakantie wel weer open gaan?
Lijkt mij wel. Het is een heel klein bedrijf. Ik kan mij voorstellen dat ze tijdens de vakantie geen vervanging regelen.

Terug naar “Opmaken van onderscheidingen”