Verzoek tot vrijwillige bijdrage

Prikbord voor nieuws en informatie over het forum.
Beheerder
Site Admin

Verzoek tot vrijwillige bijdrage

Berichtdoor Beheerder » 22 Apr 2019, 10:39

Beste forumleden,

Zoals u wellicht weet is het beheer van het forum in de afgelopen maanden van Roel op mij (Henk-Willem) over gegaan. Momenteel ben ik druk bezig met het uitzoeken hoe een dergelijk phpBB forum precies werkt (de onderliggende software en databases). Ik ben van plan om het forum in onveranderde vorm door te zetten, alleen zit er binnenkort misschien wel een update van de software aan te komen, wat ook een verandering van uiterlijk met zich mee kan brengen.

Zojuist heb ik aan onze hostingspartner de rekening betaald zodat wij weer een jaar in de lucht blijven. Daar dit toch wel een redelijk bedrag is (€ 82.27 voor het standaardpakket en uitbreiding van de opslagruimte), wil ik jullie vragen of jullie wellicht een vrijwillige bijdrage willen doen. Dit hoeft niet veel te zijn. Alle beetjes helpen voor mij het bedrag te verlagen.

Mochten jullie een bijdrage willen doen, dan vraag ik jullie mij even een berichtje te sturen. Daarop zal ik mijn rekeningnummer sturen.

Ik wil jullie alvast op voorhand hartelijk bedanken.

Met vriendelijke groet,
Henk-Willem
Beheerder
Met vriendelijke groet / With kind regards,

Henk-Willem Veltkamp
De Beheerder

Beheerder
Site Admin

Re: Verzoek tot vrijwillige bijdrage

Berichtdoor Beheerder » 13 Mei 2019, 07:38

Beste leden,

Ik wil jullie hartelijk danken voor de donaties die zijn gedaan! Hier kan het forum makkelijk een tijdje mee vooruit.

Met vriendelijke groet,
Henk-Willem
Met vriendelijke groet / With kind regards,

Henk-Willem Veltkamp
De Beheerder

Terug naar “Mededelingen”